Biuro Pracownika – Nowość !

Nowa aplikacja dla Naszych Klientów – Biuro Pracownika Relacja pracodawca – pracownik może być jeszcze łatwiejsza. Pracownik ma możliwość kontaktu z przełożonym w każdym momencie i, z każdego miejsca poprzez aplikacje Biuro Pracownika. Dobra komunikacja z szefem usprawnia pacę naszej firmy oraz daje lepsze efekty. Pracownik nie musi czekać, aż przełożony odbierze telefon – bezpośrednio, w każdym momencie może mu zostawić wiadomość poprzez czat w naszej aplikacji.

Aplikacja Biuro Pracownika

Pobierz już dzisiaj !

System Tickietów

W aplikacji Biuro pracownika mamy do dyspozycji nowoczesny system komunikacji z Twoim pracownikiem (tickety). Taki kanał komunikacji zyskuje coraz większą popularność wśród firm. Pozwala ona na szybką komunikację w czasie rzeczywistym.
System pozwala na komunikację typu chat pomiędzy Twoją firmą a zatrudnionym. Polega na wymianie wiadomości tekstowych oraz przesyłanie obrazu dokumentów. Komunikaty są krótkie i czytelne. Jeżeli pracownik ma pytania do przełożonego może je zadać w każdej chwili z dowolnego miejsca, potrzebny jest tylko telefon oraz dostęp do sieci internetowej. Bezpośrednio i szybko zadaje pytania związane z załatwianą sprawą. Całość prowadzonych rozmów i przesłanych dokumentów jest archiwizowana. W każdej chwili można podejrzeć dokumenty z ubiegłego miesiąca, a nawet z poprzednich lat.
Pracownik jest w naszej bazie danych kontaktowych, system rozpozna go po połączeniu przychodzącym, dzięki czemu będzie szybko rozpoznany i pracodawca widzi, z którym pracownikiem ma kontakt. Może wejść w jego dane i szybko go zweryfikować (sprawdza się przy firmie zatrudniającej dużo pracowników).
Twoja firma na każdym etapie załatwiania spraw ma szybki kontakt z podwładnym. Zatrudniony nie musi osobiście dowozić potrzebnego dokumentu do Twojej firmy, tylko przesyła go przez panel pracownika. Pozwala to na komfort pracy. System ma bardzo wysoki poziom bezpieczeństwa przesyłanych informacji. Nie naruszana jest prywatność. Firma buduje dobre relacje ze swoim pracownikiem.

Prosta Komunikacja z poziomu WWW

Przełożony - Pracownik

WNIOSKI URLOPOWE

Urlop wypoczynkowy przysługuje pracownikowi zgodnie z określonymi w kodeksie pracy przepisami i powinien zostać udzielony w roku, w którym pracownik nabył do niego prawo. Przepisy nie regulują formy, w jakiej pracownik powinien złożyć wniosek urlopowy. Pracownik wnioski urlopowe nie musi składać w formie papierowej, może to zrobić w formie elektronicznej. Złożenie wniosku jest bardzo proste i nieskomplikowane. Takie złożenie zajmuje mało czasu, a pracownik nie musi być obecny w siedzibie firmy, aby dostarczyć wniosek urlopowy. Może to zrobić, wchodząc w swój panel pracownika i złożyć wniosek choćby przez telefon, tablet czy laptop z dostępem do sieci internetowej, a pracodawca w czasie rzeczywistym ma wiadomość o złożeniu wniosku przez pracownika. Pracodawca w bardzo szybki sposób może zatwierdzić wniosek lub nie i wiadomość bezpośrednio trafia do pracownika. Pracownik ma podgląd na plan urlopu na dany rok w każdym momencie, ile już wykorzystał. Taki elektroniczny dostęp do wniosków urlopowych jest dostępny dla wszystkich pracowników firmy. Jest możliwość zaznaczenie, jaki wniosek składamy: urlop wypoczynkowy, okolicznościowy, bezpłatny, macierzyński, ojcowski, odbiór nadgodzin, odbiór dnia wolnego, zwolnienie lekarskie oraz wiele innych.
Takie wnioski można połączyć z innymi modułami np. szkolenia, delegacje i wiele innych potrzebnych danej firmie.
Do modułu wnioski urlopowe dodaliśmy kalendarz, w którym możemy zaznaczać dni wykorzystanego urlopu w danym miesiącu, szkolenia, spotkania, wyjazdy służbowe oraz delegacje. Jest możliwość zaznaczania dowolnymi kolorami. Pracownik w każdym momencie kontroluje w kalendarzu swoje wydarzenia związane z firmą. Może ustawić przypomnienie, aby nie zapomnieć o ważnym spotkaniu.
Wnioski urlopowe są automatycznie archiwizowane. W każdym momencie pracodawca i pracownik mogą podejrzeć poprzednie urlopy przez 24/7.
Pracodawca ma wgląd do wszystkich urlopów pracowniczych w jednym miejscu. Automatyczny obieg wniosków urlopowych wpływa na efektywne zarządzanie urlopami pracowników.
 

Nigdy złożenie wniosku urlopowego

NIE BYŁO SZYBSZE NIŻ TERAZ

Dokumenty kasowe

Zdarza się czasem, że pracownik jest zmuszony wziąć zaliczkę od pracodawcy. Zarówno firma jak i pracownik mają na bieżąco kontrolę nad daną zaliczką. Pracodawca ma podgląd jakiego rodzaju zaliczkę wziął pracownik. Firma kontroluje kwotę wydanej zaliczki danemu pracownikowi. Natomiast pracownik ma podgląd ile zaliczki zostało mu pobrane z wynagrodzenia oraz ile zostało mu do spłaty.

SPOTKANIA (ZEBRANIA)

W natłoku codziennej pracy zdarza nam się zapomnieć o ważnych spotkaniach. Pracownik ma podgląd w kalendarz spotkań. Aby nie zapomnieć o danym spotkaniu w naszej aplikacji jest kalendarz oraz przypomnienie, które pomoże nam nie pominąć żadnego z ważnych spotkań.

Aplikacja nie pozwoli Ci

ZAPOMNIEĆ O ŻADNYM SPOTKANIU

RAPORTY

Pracownik co pewien okres czasu składa raporty szefowi z wykonanej pracy. Zarówno pracodawca jak i pracownik mają wgląd w dany raport za dany okres czasu. Pracodawca ma kontrolę nad wykonywanymi obowiązkami pracownika.

Szef wie co pracownik robi i jak to robi. Bardzo ważne jest aby w komunikacji przełożony – pracownik zachować profesjonalizm.

Dostęp do raportów i danych 24/h

7 dni w tygodniu

DELEGACJE

Polecenie wyjazdu służbowego inaczej delegacja pracownika jest wydawana na piśmie, które zawiera termin, miejsce oraz cel wyjazdu. Pracownik może wykonywać obowiązki poza miejscowością, w której jest siedziba firmy.
Aplikacja Biuro pracownika daje możliwość Twojej firmie na szybką obsługę podróży służbowych. Szybko i sprawnie rozliczysz wszystkich pracowników. Jest możliwość wydrukowania dokumentów i historii wyjazdów. Dostęp do programu jest dostępny całą dobę przez obie strony. Pracodawca ma ciągły kontakt z podwładnym w czasie wyjazdu służbowego za pomocą ticketu (system komunikacji typu czat), polega na wymianie wiadomości tekstowych oraz przesyłanie obrazu dokumentów. Komunikaty są krótkie i czytelne. Jeżeli pracownik ma pytania do przełożonego może je zadać w każdej chwili z dowolnego miejsca, potrzebny jest tylko telefon oraz dostęp do sieci internetowej. Bezpośrednio i szybko zadaje pytania związane z załatwianą sprawą. Całość prowadzonych rozmów i przesłanych dokumentów jest archiwizowana.
Przełożony ma pełną kontrolę nad podróżą pracownika, może bezpośrednio akceptować decyzje podjęte przez podwładnego.
Obie strony widzą czy delegacje jest rozliczona.
 

Spotkania + dostęp do danych